Coronamaatregelen en veelgestelde vragen

Maatregelen corona

Gezondheid en veiligheid van onze bezoekers en medewerkers staan altijd voorop. Daarom openen we onze studio's vanaf 1 juli volgens een protocol waarin duidelijke richtlijnen staan hoe bezoekers en medewerkers 1,5 meter afstand kunnen houden.

De belangrijkste maatregelen

  • Er is vanaf 1 juli een maximum zaalcapaciteit van 50 bezoekers per studio, zodat er voldoende afstand is tussen bezoekers;
  • (Alleen) Mensen uit het zelfde huishouden mogen bij elkaar zitten. Kom je met iemand buiten je huishouden, dan dien je altijd 1,5m afstand te bewaren. Geef via tickets@bnnvara.nl door of dit het geval is;
  • Kom niet naar de studio als je ziekteverschijnselen hebt. Als we vermoeden dat mensen  niet gezond zijn, kunnen we deze de toegang tot de studio weigeren;
  • Er zijn diverse hygiënemaatregelen om bezoekers en medewerkers te beschermen, zoals veelvuldig schoonmaken van allerlei contactpunten;
  • Volg altijd de aanwijzingen van het personeel op;
  • De tijd die gecommuniceerd wordt is een indicatie. Je ontvangt een week voor de opname een reminder mail met daarin jouw tijd van aanvang.

Meer informatie

Op de website van het RIVM vind je meer informatie over het coronavirus.

Veelgestelde vragen

1. Ik heb geen tickets ontvangen.

Vul in het contactformulier je naam, e-mailadres, het programma en bijbehorende datum van de uitzending/opname en wij zullen deze nasturen.

2. Ik wil de naam op het ticket dat ik heb besteld graag wijzigen. 

Vul het contactformulier met daarin de volgende gegevens: 
- Het programma waarvoor je tickets hebt besteld.
- De naam die op dit moment op het ticket staat 
- De naam die op het tickets moet komen te staan.

3. Ik heb wel een factuur ontvangen, maar mijn tickets zijn nog niet binnen.

Het kan zijn dat het versturen van de tickets soms iets langer duurt dan de factuur. Mocht je na twee dagen de tickets nog niet in je mail hebben ontvangen, neem dan even contact met ons op via het contactformulier.

4. Ik heb een opmerking/vraag over de inhoud van een programma, kan ik dit bij jullie kwijt?

Wij gaan hier helaas niet over, dus het heeft geen zin om hierover een mail te sturen.

5. Wat moet ik doen als ik niet in de gelegenheid ben om mijn ticket uit te printen?

Mocht je niet in de gelegenheid zijn om je ticket uit te printen, dan kan je je bij binnenkomst melden bij één van de gastvrouwen. Zij zullen regelen dat je de studio in kunt. Uitgeprinte tickets en ingevulde quitclaims zorgen echter altijd voor de snelste doorstroming.

6. Ik woon in het buitenland, maar wil graag een opname bijwonen. Hoe kan ik betalen?

Helaas ben je niet in de gelegenheid om tickets te bestellen. Vul het contactformulier in met de volgende gegevens en dan zullen wij de factuur en tickets naar je toesturen. Gegevens:
- Het programma waarvoor je tickets wilt bestellen.
- Het aantal tickets dat je wilt bestellen.
- De NAW-gegevens van jezelf en de personen waarmee je komt.

7. Ik word niet herkend als BNNVARA-lid maar dit ben ik wel, hoe kan dit?

De ticketshop valideert je lidmaatschap op basis van de adresgegevens. Het kan zijn dat je niet herkend wordt, onze excuses. Vul het contactformulier in met je gegevens en dan helpen wij je graag verder.

8. Mag ik mijn jas en tas mee naar binnen nemen in de studio? 

Het is niet toegestaan om je jas en tas mee de studio in te nemen. In de meeste gevallen is er een garderobe aanwezig. Let op! Deze is vaak onbewaakt, dus laat je waardevolle spullen zo veel mogelijk thuis.

9. Zit ik standaard naast mijn gezelschap in de studio?

In de meeste gevallen kan je gewoon naast je gezelschap zitten. Een enkele keer komt het voor dat je apart moet zitten. De definitieve placering vindt plaats in de studio, dus wij kunnen je van tevoren helaas niets beloven.

10. Ik kan onverwachts niet meer bij de opnames aanwezig zijn. Wat moet ik doen?

Geef dit dan zo snel mogelijk door aan de Publieksservice via tickets@bnnvara.nl of bel naar 0900-0123 0ct p/m (alleen bereikbaar tijdens kantooruren).

Contactformulier

Staat je vraag er niet tussen? Vul dan het contactformulier in.